ח"כ סוכות: "חשש שמסיק הזיתים ינוצל למטרות טרור"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ סוכות: "חשש שמסיק הזיתים ינוצל למטרות טרור"

ח"כ צבי סוכות למימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "חושש שמסיק הזיתים ינוצל השנה לאיסוף מידע ביישובים היהודים לפיגועי חיקוי והשראה. הגברים ברובם מגויסים למילואים והנשים רואות את הערבים מגיעים יום יום, וחוששות מתכנון הטבח הבא"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית), שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המתיחות הביטחונית גם ביו"ש: "כל הארגונים שתומכים בנאציזם החדש מנסים להדליק את השטח. צה"ל פועל ביד קשה מאוד. למעלה מ-1400 עצורים. חקיינות זה דבר מוביל מאוד בטרור. לזה נערכים בכל הכוח. אבל אני לא יכול לומר שאני רגוע".

סוכות העלה חשש שלגביו התריע בפני שר הביטחון: "צה"ל מאפשר לערבים כל שנה אישור חריג למסוק זיתים צמוד ליישובים. השנה החשש הוא שזה ינוצל לאיסוף מידע. ברוב יישובי יו"ש הגברים מגויסים למילואים והנשים רואות את הערבים מגיעים יום יום לשם וחוששות שהם מתכננים את הטבח הבא. פניתי לשר הביטחון".

על מינויו ליו"ר ועדת משנה של ועדת חוץ וביטחון: "אם מרב מיכאל חושבת שהיא מתאימה יותר לעיסוק בתושבי יו"ש כנראה היא לא מתכוונת לתושבי יו"ש היהודים". לצד זה, הוא הוסיף: "יש מחלוקות קשות, אבל כדי לנצח את המלחמה אנחנו חייבים להיות ביחד".



0 תגובות